REGULAMIN


Zabawa z Fotoakuku to czysta przyjemność. Żeby jednak móc się dobrze bawić, trzeba zadbać o bezpieczeństwo. Stąd regulamin, który obowiązuje na każdej imprezie w której uczestniczymy.

 

  1. Rezerwacji terminu usługi można dokonać osobiście, telefonicznie lub elektronicznie.
  2. Rezerwację gwarantowaną terminu stanowi złożenie zamówienia oraz uregulowanie zadatku we wskazanym terminie.
  3. Impreza przeprowadzana jest w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia stosownego miejsca do realizacji usługi. Minimalne wymiary w przypadku imprez w pomieszczeniach to 3 x 3 metry, oraz bezpośrednie sąsiedztwo źródła prądu. W przypadku imprez plenerowych jest to miejsce w namiocie/lub miejsce na montaż namiotu FotoAkuku o wymiarach 3 x 3 metry z możliwością jego kotwienia do podłoża.
  4. Rezerwacja terminu urodzin bez zadatku utrzymywana jest do 3 dni.
  5. Wpłacenie zadatku jest jednoznaczne z akceptacją warunków regulaminu i zamówienia.
  6. W przypadku zmiany terminu imprezy przez Zamawiającego ustalany jest nowy termin wybierany spośród dostępnych terminów, jednak odległy nie więcej niż 3 miesiące od terminu początkowego. W innym przypadku koszt może ulec zmianie.
  7. Animator na miejsce imprezy przyjeżdża na godzinę przed rozpoczęciem pracy fotobudki w celu jej przygotowania i montażu. (o ile nie ustalono inaczej)
  8. Zamawiający wszelkie uwagi do realizacji zamówienia powinien podać podczas składania zamówienia w polu „uwagi do zamówienia”

 

Udanej i niezapomnianej zabawy życzy ekipa FotoAkuku!

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress